DEMISIONEZ

OK. M-am saturat! Am primit un post de munca ce nu ma caracterizeaza! Vreau sa incvhei contractul in mod amiabil. Contractul asta in care am statutul de ADULT! Azi DEMISIONEZ!
Subsemnata, suflet de copil incarcerat in corp de adult, va aduc la cunostinta ca refuz sa mai indeplinesc o activitate care nu ma caracterizeaza….
Vreau sa na pot prezenta in lume sub adevarat mea identitate, aceea de copil, cu singura grija a temelor, jocurilor, a cretei pe caldaram, a bicicletei care plange pe balcon ca n-am mai bagat-o in seama de 2-3 zile, a prietenellor care ma cheama sa jucam elasticul sau pitulusu….
Pot aduce si martori sa demonstrez ca nu am ce cauta in lumea voastra, lumea adultilor cu probleme, a adultilor cu gandul la rata masinii, facturii de telefon, gaze, curent…..
Nu va mai lasati pacaliti de „carcasa”, masca asta pe care sunt fortata s-o port! Nu mai vreau sa fiu acest copil pierdut in corpul unui adult! Vreau sa ma intelegeti!
Mi-e dor de Copilul de demult, care s-a maturizat prea repede (unii zic ca deloc:)) care a invatat prea repede greutatile vietii, cu toate taxele, ratele, necazurile si problemele Adultului. Dat-i voie sa mai scoata inca putin nasul si, in stilul lui jucaus, sa mai amane putin cursul vietii.

Va rog….

Lasă un comentariu